Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Artykuły i poradniki wiedza trenera

Zapewnienie jakości usług szkoleniowych poprzez certyfikację ze standardów IPC
2023-06-28 20:12:48

Branża elektroniczna to od wielu lat jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów gospodarki na świecie.

Artykuł Zapewnienie jakości usług szkoleniowych poprzez certyfikację ze standardów IPC
Jak przeprowadzić szkolenie pracowników?
2023-02-14 20:49:09

Szkolenie pracowników jest ważnym narzędziem zarządzania zasobami ludzkimi, które pomaga pracownikom rozwijać swoje umiejętności i wiedzę, a także zwiększać ich zaangażowanie w pracę.

Artykuł Jak przeprowadzić szkolenie pracowników?
Marketing social media
2022-03-21 13:10:55

Marketing social media, to niezwykle pożądana kompetencja wśród managerów i specjalistów zajmujących się marketingiem.

Artykuł Marketing social media
Brand manager (menedżer marki) podnosi kompetencje
2021-12-17 12:51:55

Brand manager (menedżer marki), to osoba funkcjonująca w strukturze marketingowej firmy, odpowiedzialna za zarządzanie marką (brand management).

Artykuł Brand manager (menedżer marki) podnosi kompetencje
Wskaźniki efektywności magazynowej. Szkolenie z zarządzania magazynem
2021-10-29 12:03:58

Wskaźniki efektywności magazynowej, to zestaw mierników wspomagających pracę managera magazynu lub specjalisty odpowiedzialnego za zarządzanie magazynem i logistyką magazynową.

Artykuł Wskaźniki efektywności magazynowej. Szkolenie z zarządzania magazynem
Zarządzanie gospodarką magazynową
2021-03-01 15:46:38

Zarządzanie gospodarką magazynową jest jednym z kluczowych procesów logistycznych w przedsiębiorstwie.

Artykuł Zarządzanie gospodarką magazynową
Zasady obsługi klienta
2020-10-06 14:09:37

Zasady obsługi klienta powinna znać i opanować każda osoba pracująca i mająca kontakt z klientami biznesowymi i indywidualnymi. Zasady obsługi klienta pozwalają nam budować wizerunek profesjonalnej firmy / instytucji, budować i utrzymywać relacje z klientami, realizować cele biznesowe...

Artykuł Zasady obsługi klienta
Wprowadzenie nowego produktu na rynek
2020-09-30 13:36:17

Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to skomplikowany proces marketingowy wymagający od zaangażowanych w niego osób, wiedzy i umiejętności dotyczących m.in. projektowania produktu zgodnie z wymaganiami rynku i potrzebami jego odbiorców (klientów i konsumentów).

Artykuł Wprowadzenie nowego produktu na rynek
Jak zarządzać zespołem?
2020-09-09 14:48:18

Jak zarządzać zespołem? Pytanie z pozoru proste. Prawda? Jednak odpowiedź nie należy do łatwych i nieskomplikowanych. W dużym skrócie, możemy powiedzieć, że zarządzanie zespołem wymaga interdyscyplinarnych kompetencji managerskich związanych z rekrutacją pracowników (członków zespołu)...

Artykuł Jak zarządzać zespołem?
Strategie cenowe w zarządzaniu produktem
2020-08-04 14:36:27

Strategie cenowe, zarządzanie ceną stanowią istotny element procesu product management-u. Umiejętność dobrania odpowiedniej, z punktu widzenia celu biznesowego, strategii cenowej dla produktu i konsekwentne jej realizowanie jest jedną z kluczowych kompetencji każdego product managera.

Artykuł Strategie cenowe w zarządzaniu produktem

stron: 1 2 339

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń wiedza trenera

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.